1. Wymagania niezbędne:

a)      wykształcenie średnie,
b)      co najmniej 2-letni staż pracy,
c)      umiejętności organizacyjne,
d)     sporządzanie sprawozdań, raportów i innych dokumentów obrazujących realizację powierzonych zadań,
e)      znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,
f)       wiedza o unijnych programach (EFS, PROW itp.),
g)      znajomość obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office w tym Word, Excel,
h)      umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
i)        samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
 
2. Wymagania dodatkowe:
 
a)      wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, wyższe prawnicze lub w dziedzinie zarządzania,
b)      doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych oraz w sporządzaniu i prowadzeniu dokumentacji z zakresu: kadry, płace, ZUS, raporty kasowe
c)      doświadczenie w realizacji i rozliczaniu prac projektowych, w tym współfinansowanych ze środków UE,
d)     znajomość KPA,
e)      znajomość archiwizacji i przepisów związanych z archiwizacją dokumentów,
f)       znajomość kwalifikowalności wydatków i odpowiednich zasad finansowania PROW,
g)      przynajmniej dobra znajomość co najmniej jednego języka obcego,
h)        szkolenia podnoszące kwalifikacje,
i)        prawo jazdy kat B.
 
 
3. Zakres obowiązków
 
a)      sporządzanie i prowadzenie dokumentacji z zakresu: kadry, płace, ZUS, deklaracje do Urzędu Skarbowego, raporty kasowe, umowy cywilno-prawne,
b)      podejmowanie decyzji dotyczących przebiegu przygotowania projektów, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami,
c)      przygotowywanie korespondencji,
d)     planowanie i organizowanie spotkań z wnioskodawcami,
e)      wydawanie opinii objętych zakresem obowiązków,
f)       akceptacja zgodności formalno-rachunkowej faktur wystawianych za realizację projektów SOLGD,
g)      podpisywanie korespondencji w sprawach wynikających z ustalonego zakresu obowiązków,
h)      ochrona danych, w tym danych osobowych oraz informacji niejawnych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku przetwarzanych w Stowarzyszeniu OLGD oraz ochrona danych przed nieuprawnionym dostępem, modyfikacją, zniszczeniem, ujawnieniem lub pozyskaniem przez osoby nieupoważnione,
i)        współpraca z innymi pracownikami,
j)        wykonywanie innych zadań na polecenie przełożonych.
 
4. Wymiar czasu pracy:
–  pełny
5. Wymagane dokumenty
a)      kwestionariusz osobowy i życiorys (CV),
b)      list motywacyjny,
c)      kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, doświadczenie, staż pracy, posiadane kwalifikacje (szkolenia, kursy), umiejętności,
d)     oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku, którego dotyczy nabór.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w Biurze Stowarzyszenia ul. Przemysłowa 27 pok. 20 codziennie w godz. 7.00-10.00  lub pocztą na adres: Stowarzyszenie Ostrzeszowska Lokalna Grupa Działania ul. Przemysłowa 27, 63-500 Ostrzeszów z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko pracownik biurowy Stowarzyszenia OLGD” w terminie do dnia 13.12.2010 roku.
Aplikacje,   które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej oraz dostępna  w biurze Stowarzyszenia OLGD.
 
                                                                                             Dyrektor Biura SOLGD
 
                                                                                                 mgr Anna Mądra