1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie średnie,
b) co najmniej 2-letni staż pracy,
c) umiejętności organizacyjne,
d) sporządzanie sprawozdań, raportów i innych dokumentów obrazujących realizację powierzonych zadań,
e) znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,
f) wiedza o unijnych programach (EFS, PROW itp.),
g) znajomość obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office w tym Word, Excel,
h) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
i) samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
2. Wymagania dodatkowe:
a) wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, wyższe prawnicze lub w dziedzinie zarządzania,
b) doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych oraz w sporządzaniu i prowadzeniu dokumentacji z zakresu: kadry, płace, ZUS, raporty kasowe
c) doświadczenie w realizacji i rozliczaniu prac projektowych, w tym współfinansowanych ze środków UE,
d) znajomość KPA,
e) znajomość archiwizacji i przepisów związanych z archiwizacją dokumentów,
f) znajomość kwalifikowalności wydatków i odpowiednich zasad finansowania PROW,
g) przynajmniej dobra znajomość co najmniej jednego języka obcego,
h) szkolenia podnoszące kwalifikacje,
i) prawo jazdy kat B.
3. Zakres obowiązków
a) sporządzanie i prowadzenie dokumentacji z zakresu: kadry, płace, ZUS, deklaracje do Urzędu Skarbowego, raporty kasowe, umowy cywilno-prawne,
b) podejmowanie decyzji dotyczących przebiegu przygotowania projektów, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami,
c) przygotowywanie korespondencji,
d) planowanie i organizowanie spotkań z wnioskodawcami,
e) wydawanie opinii objętych zakresem obowiązków,
f) akceptacja zgodności formalno-rachunkowej faktur wystawianych za realizację projektów SOLGD,
g) podpisywanie korespondencji w sprawach wynikających z ustalonego zakresu obowiązków,
h) ochrona danych, w tym danych osobowych oraz informacji niejawnych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku przetwarzanych w Stowarzyszeniu OLGD oraz ochrona danych przed nieuprawnionym dostępem, modyfikacją, zniszczeniem, ujawnieniem lub pozyskaniem przez osoby nieupoważnione,
i) współpraca z innymi pracownikami,
j) wykonywanie innych zadań na polecenie przełożonych.
4. Wymiar czasu pracy:
– pełny
5. Wymagane dokumenty
a) kwestionariusz osobowy i życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, doświadczenie, staż pracy, posiadane kwalifikacje (szkolenia, kursy), umiejętności,
d) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku, którego dotyczy nabór.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w Biurze Stowarzyszenia ul. Przemysłowa 27 pok. 20 codziennie w godz. 7.00-10.00 lub pocztą na adres: Stowarzyszenie Ostrzeszowska Lokalna Grupa Działania ul. Przemysłowa 27, 63-500 Ostrzeszów z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko pracownik biurowy Stowarzyszenia OLGD” w terminie do dnia 13.12.2010 roku.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej oraz dostępna w biurze Stowarzyszenia OLGD.
Dyrektor Biura SOLGD
mgr Anna Mądra